EXPO
SPORT
MEDIA
Expo Sport Media werkt samen met sportclubs aan de ontwikkeling van een digitaal netwerk. Dit netwerk bestaat uit digitale schermen in kantines, waar vele mensen samenkomen om te sporten of hun team aan te moedigen.
ā
Door minstens 3 synchrone schermen naast elkaar te plaatsen, streven we naar maximale zichtbaarheid voor alle bezoekers. Elk beeld wordt gezien, elke boodschap begrepen
.
We bereiken een breed scala aan doelgroepen, van jong tot oud, van arbeiders tot bedienden, van kleine zelfstandigen tot multinationals. Iedereen komt naar de sportclub; voor henzelf of voor hun kinderen, als sporter of supporter.
ONZE TROEVEN:
Nieuw en groter doelpubliek
Sneller nieuwe informatie verspreiden
Lage creatieve kosten
Merkherkenning door ad-loop
Ondersteuning van de lokale economie
Return on Investment
Extra club income through advertisements
Companies are increasingly focusing on digital advertising techniques. Showing images, conveying impressions, triggering emotions, ā¦
Video is content and has a big impact on the viewer. Earn extra club income through advertising.
ā
The era of static advertising is over. Clubs are having a hard time in their search for sponsors.
But let's face it, is showing a logo or placing a billboard really an added value for your sponsor?